neděle 8. července 2007


Ctvrtek 5.7.2007


Po snidani jsme vyrazily busem zpatky do Matary, kde jsme navstivily slavneho mistniho batikare. Dela z batiky obrazy. Jeho dcera prednasi v Oxfordu nebo na Cambridge[no uz si to nepamatuju, kazdopadne me to docela prekvapilo]. Koupila jsem si moc hezkou batiku rybaru na kulech. Pak jsme jely zpatky na autobusove nadrazi a nasly bus do Ratnapury, to jsme ale netusily, ze jede pres Tagalle:] takze jsem se vlastne uplne zbytecne vlacely 1.5 hod do Matary, ale alespon jsme mely misto k sezeni a v klidu si ulozily veci.


Cesta byla jako na horske draze v zabavnem parku. Pan ridic mel zejmena v oblibe zatacky a vzdycky pridal plyn. Zaroven zatacky si oblibili i ridici ruznych nakladaku jako odpocinkove misto....takze to byl slalom o zivot. V pulce cesty nastoupilo hejno skolaku a postupne jsem fungovala jako odkladiste tasek[protoze jsem sedela u chodbicky]. Ted uz jsem v Ratnapure..kdyz jsme prijizdely k mestu , tak jsme se zhrozily kdeze to budeme bydlet, ale nakonec nas guesthouse je moooc hezky a je tady i pekny vyhled na hory.


Po ceste busem jsme videly ryzova pole a ke konci i prvni cajove plantaze...ale obcas jsem si rikala, ze by meli milovnici caje i videt to okoli, ve kterem se caj pestuje:] smetiste, anebo vlastne ty plantaze, co jsme videly byly hned u hlavni silnice...no a uprimne kdyz jsme se pak sprchovaly, tak z nas tekla cerna voda

[aha..asi proto je ten srilansky caj tak cerny].

Žádné komentáře: